Live life for the moment because everything else is uncertain!

Jullista #2

Vad är det bästa med julen?
Allting!

Vilket julpynt kan du inte vara utan?
Förutom julgranen - allting annat, haha, älskar tomtar och julgardiner och allt sånt där.

Vilken är din favorit julskiva?
Åh, jag har faktiskt inte någon, kanske köpa en? :)

Vilken är den bästa julsången?
Santa Claus is coming to town.

Vilken är din favorit julfilm?
Älskar ''Nu är det jul igen'' alla tre! Även Grinchen, Ett päron till farsa firar jul. Tycker om dom flesta. 

Vad kan du inte vara utan på julbordet?
Potatis, köttbullar, ägghalvor och rödbetssallad!

Vilket är ditt favorit julgodis?
Skumtomtarna och Candy Canes.

Vad gör du för att skapa julstämning hemma?
Julmusik, mestadels, men har verkligen stor julkänsla under hela tiden julpyntet är uppe. 

När tar du fram julgranen?
Runt 1 advent!

Varför började du blogga?
Jag läste julbloggar och sen tycker väl folk på facebook att det är irriterande att jag skriver om julen, så nu slipper dom mig.


Nu fick du mig att längta till julpyntet. Kännde både doft och känsla när jag läste ditt inlägg. :) kul med din blogg kram

Svar: Haha, ja, men julen kommer snart :)
Amanda Eriksson

2014-10-21 · 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback