Live life for the moment because everything else is uncertain!

Julshopping.

Hej! Jag vet att jag inte bloggat någonting alls nästan, varav inlägget innan detta skulle upp för två dagar sedan? 
Iallafall, jag har julshoppat en del och har inte orkat knäppt kort på det, så jag tar från deras hemsidor och visar istället!
 
ÖB
 
 
2st skedar (10kr styck), en skål(15kr), köpte även servetter, två olika. (10kr styck.), klistermärken(10kr), en ljusslinga till min gran.(60kr), tre olika presentpapper (5kr styck) - Känns faktiskt bra att fynda på typ öb/dollarstore/rusta, istället för att köpa på dyra affärer!
 
RUSTA
Julgran 150cm (149kr) Presentpapper (10kr). Sen har jag även köpt massa annat på rusta som inte finns på hemsidan. Typ som servetter, tändstickor och så vidare. Men i fortsättningen ska jag knäppa kort på saker. 
Har även varit på en secondhand butik och handlat lite smått, varav att jag fyndade en julgransmatta till julgranen för 10 kronor när den egentligen kostar 100kr. Det tyckte jag var bra. Sen två små hus till min julby jag ska göra.
 
Nu skulle jag vilja åka till IKEA. så vi får se vad dagen imorgon bjuder på! Om ca 1,5 timme ska jag iväg på jobb.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback